Artykuł pochodzi z serwisu: Polski Związek Kolarski


Tour de Pologne 2009: Czesław Lang Człowiekiem Biznesu 2009 magazynu ''Brief''

Obchodzący 10. urodziny magazyn marketingu i sprzedaży "Brief" od początku swojego istnienia odpowiada na pytanie "W jaki sposób skomponować skuteczny mix narzędzi marketingowych, aby osiągnąć sukces w sprzedaży?!".

"Opisując rynek marketingu i sprzedaży coraz częściej spotykamy ludzi, którzy robią to lepiej od innych. Bohaterów, którzy dowodzą sobie i innym, że efektywne działania, poparte przemyślaną i spójną strategią marketingową przynoszą efekty w sprzedawaniu produktów, usług i idei. W usługach, produkcji, sporcie, turystyce, polityce czy sztuce potrzebni są świadomi i profesjonalni sprzedawcy, kierujący się zasadami etycznego i odpowiedzialnego biznesu."

Wyróżnieniem redakcji Brief został uhonorowany między innymi Czesław Lang - w kategorii Człowiek Biznesu 2009.

Źródło:  "Lang Team"      

drukuj



Design by: Serwis Sportowy s24.pl